1. Home
  2. |
  3. Nieuws
  4. |
  5. |
  6. Terugblik 2021 een complex jaar

Terugblik 2021 een complex jaar

Terugblik 2021

2021 is bijna ten einde en zoals gebruikelijk blikken we terug op het afgelopen jaar.

Bij MCM ondervinden we nog steeds, dagelijks de gevolgen van de pandemie. Veldwerk dat stil wordt gelegd, projecten die worden uitgesteld of veldwerk dat onder strikte voorwaarden toch kan worden uitgevoerd.

Ondanks de roerige tijden zien we ook een positieve tendens in het doen van face to face interviews. Steeds meer bedrijven besteden het face to face veldwerk uit aan MCM. Door o.a. onze uitbreiding naar België kunnen wij als enige in de Benelux grootschalig face to face marktonderzoek uitvoeren. Inmiddels hebben ruim 150 interviewers zich in België bij MCM aangesloten. De lokale betrokkenheid wordt in België op dezelfde manier gegarandeerd als wij meer dan 35 jaar doen in Nederland. Dankzij een optimale spreiding van de interviewers over België aangestuurd door een lokaal team onder leiding van managing director Tim Seldeslachts.

Ons kantoor in Leuven heeft dan ook een vliegende start gemaakt. Onlangs zijn er twee nieuwe projectmanagers aan het team toegevoegd. Zij zullen met name de lopende projecten in België begeleiden maar worden uiteraard ook op Nederlandse projecten ingezet.

Wij zien dat er in de markt geen onafhankelijke partijen meer zijn die grootschalig face to face onderzoek efficiënt en kostenbesparend kunnen uitvoeren. Voor bureaus is het kostbaar om zelf een interview korps te onderhouden. Wij zijn voor die bureaus de onafhankelijke partij in de Benelux die face to face gecollecteerde “top data” mogelijk maakt.

Dit jaar is ook een start gemaakt met cati@home. Hierbij interviewen onze interviewers niet vanuit ons call center in Almere maar vanuit huis. Door de groei in telefonisch onderzoek willen we niet meer alleen afhankelijk zijn van de arbeidsmarkt in Almere. Bovendien is telefonisch interviewen vanuit huis meer van deze tijd.

Deel dit bericht via:

Lees ook deze berichten

Nieuws

De kracht van persoonlijke aanpak

De kracht van onze persoonlijke face-to-face aanpak Recentelijk geheel impulsief nieuwe schoenen gekocht in Spakenburg. De hele klantbeleving gedurende het koopproces was al bijzonder. Persoonlijk, betrokken en uitermate deskundig. En…
Nieuws

Beleving van klanten nu belangrijker dan ooit

De beleving van klanten meten is weer terug Volgende week wordt er weer een grote stap gezet richting de oude samenleving. We kunnen en mogen de afgelopen dagen steeds meer.…