Retail 2018-04-15T09:57:44+00:00

Stop vandaag nog met meten achteraf en meet op het moment van beleven

Nog steeds wordt in de retail veel gebruik gemaakt van achteraf meten via vragenlijsten (vaak online).
Mensen weten vaak de helft niet meer als ze een paar dagen na het winkelbezoek een vragenlijst ontvangen in hun mailbox. Juist de retail kan zich hier onderscheiden en dit is dan ook erg belangrijk. We weten immers allemaal hoe moeilijk de retail het heeft.

Hoe verder het moment van beleving en het moment van meting van elkaar afliggen, hoe groter de kans dat er iets anders wordt gezegd. Hoe groter de kans op “verkleuring”. En juist retail kan het verschil maken door op het moment van beleving te meten! Gelukkig doen steeds meer grote retailers als JUMBO, Albert Heijn en Etos dit ook. Klanten zitten nog in het koopproces en geven gelijk aan wat ze er van vinden. Er vindt geen beïnvloeding door de tijd meer plaats. F2F® datacollectie op de winkelvloer is goedkoper dan u denkt. Vaak evenaren wij de kostprijs van een online KTO complete.

Dagelijks serieuze feedback over jouw winkel al vanaf € 5,- per complete; efficiënter kan niet

Waarom werkt achteraf meten niet?

  • Bij achteraf meten weten jouw klanten vaak de helft niet meer

  • In “offline” winkels weten we vaak niet meer wie er gekocht heeft, reageert jouw klant zelf?

  • Bij online invullen is de kans groter dat het niet serieus is ingevuld, snel doorklikken en klaar

Waarom MC Retail gebruiken voor jouw instore onderzoek?

  • Landelijk dekkend interviewers korps

  • Hogere respons aantallen door betrokken interviewers

  • Realtime grip op de datacollectie door online dashboards

  • Een aanspreekpunt voor het gehele onderzoek

“Stop met achteraf meten en laten we snel bespreken hoe we  tot betere inzichten komen”

Harm Weber, Directeur Mobiel Centre

Betere inzichten? Neem gelijk contact op