1. Home
  2. |
  3. Nieuws
  4. |
  5. |
  6. Nyck de Vries zou niet misstaan als projectleider Face-to-face

Nyck de Vries zou niet misstaan als projectleider Face-to-face

Eindelijk, het is de dag van de grote race! Echter hoor je nu pas dat je mag rijden. Dit zijn pas omstandigheden waarbij je snel moet kunnen aanpassen. Of het nu een stoeltje is dat niet is aangepast op jouw lichaam of dat je te weinig hebt kunnen trainen met de G-krachten. De druk van de race ligt op je schouders en de gedachte: “Als je nu faalt, dan loop je de kans op het zo gewenste stoeltje mis”. Dit is een mooi voorbeeld van een goed aanpassingsvermogen binnen een korte periode. Waarbij flexibiliteit en presteren onder druk “de key” is naar succes!

Maandelijks interviewen wij duizenden mensen en op ieder moment kunnen er wijzigingen optreden. Zo kan er opeens een andere locatie worden ingezet waar enquêtes moeten worden afgenomen of moet er opeens op een andere dag worden geënquêteerd. Ondanks deze ad hoc wijzigingen horen deze gesprekken wel correct volgens het protocol te worden uitgevoerd. Met de precisie van een Formule 1-wagen die door de bocht wordt gestuurd, plannen wij onze routes door heel Nederland en België om de juiste aantallen interviews te behalen.

Wanneer we terugkijken hoe Nyck de Vries afgelopen zondag de race gereden heeft kan hij zo bij ons aan de slag als projectleider. Door zijn flexibiliteit en aanpassingsvermogen heeft hij onder druk een enorm goede prestatie neergezet en dit zijn nu precies de kernkwaliteiten van onze projectleiders! Het is natuurlijk een utopie dat Nyck bij ons zou solliciteren maar hij is een prachtig voorbeeld en inspiratiebron voor onze MCM-kanjers.

Terugkijkend op bovenstaande vragen wij ons af of onze klanten nog kiezen voor de volgende methode:

  • “Onderzoek is echt onderzoek. Dit betekent dat dataverzameling van hoog niveau dient te zijn.”

Of kiezen zij voor:

“Online enquêtes: een stuk makkelijker uitvoerbaar en een stuk goedkoper.”

Voor een goede kwaliteit data is face-to-face dataverzameling een betrouwbaardere methode.

Hoe weet je bijvoorbeeld zeker dat Jan de Vries (35 jaar) uit Lisse de online enquête invult en niet zijn vrouw Marja (32 jaar)?  Terwijl de doelgroep 100% man vanaf 35 jaar oud dient te zijn? Daarnaast zijn veel doelgroepen niet of nauwelijks online te vinden. Face-to-face onderzoek biedt veel mogelijkheden om bepaalde doelgroepen wel op te nemen in de steekproef. Wij spreken immers wel de mensen na de douane op Schiphol, in hun huis, in de trein tijdens de reis of in de supermarkt na het passeren van de kassa.

Ondanks de duizenden gesprekken die wij voeren, hebben wij altijd ruimte voor U. Wilt u zeker zijn van een goede kwaliteit van de data die wordt gecollecteerd onder leiding van projectleiders die zo flexibel zijn als Nyck de Vries?

Neem dan nu contact met ons op! Dan zorgen wij dat uw onderzoek net zo soepel verloopt als een prachtige Formule 1 race.

 

Deel dit bericht via:

Lees ook deze berichten

Eiffel toren in Parijs met CEO Hendrik te Grotenhuis
Nieuws

MCM Research Frankrijk

Het is zover; na maanden van voorbereiding hebben we ook een kantoor in Frankrijk geopend. Na de succesvolle entree op de Belgische markt vonden we dit een mooi vervolg. MCM…