agenda

highlights 2017

17 november 2017
Onbepaald

RETAIL MARKTONDERZOEK
in samenwerking met Validators

Wij presenteren een nieuw soort onderzoek, gericht op retailformules. Klik HIER voor meer informatie en een korte demo.

 
• Snel • Op het moment van beleven • Innovatie
 
-----------------------------------------------------------------------------------------

 

CITYHOSPITALITY MONITOR
stadsbeleving

Mobiel Centre lanceert i.s.m. Hotelschool The Hague binnenkort de Nationale Cityhospitality Monitor. Vertegenwoordigers van de grote (binnen-)steden maken dan kennis met de opzet van deze monitor en de eerste proefresultaten van de metingen in Almere, Den Haag, Eindhoven en Utrecht.

• Uniek • Stakeholders uit de (semi)publieke sector • toonaangevend onderzoek

 
-----------------------------------------------------------------------------------------

 

HIGH-END MARKTONDERZOEK
In de customer journey

Mobiel Centre pakt dit jaar weer flink uit met face-to-face interviews, smaak- en producttesten en andere vormen van marktonderzoek. In het veld, midden in uw doelgroep. Op zoek naar echte reacties over uw product, communicatie en/of dienstverlening.

U kunt meer informatie genereren én kosten besparen op uw onderzoek in de customer journey. Mede dankzij onze innovaties: SELF-i® en NEXT.
 
• Budget-wise • Op geavanceerde test centres • Of bij u op locatie
 
-----------------------------------------------------------------------------------------
 
LANCERING NEXT

Mix & Match marktonderzoek

NEXT combineert alle marktonderzoeksmogelijkheden. Face-to-face onderzoek + neuro research i.s.m. Validators. Op A-locatie test centres met continu respondenten.

• Combineer • Versnel • En sta altijd oog-in-oog met uw onderzoeksgroep.

Klik HIER voor meer informatie.

-----------------------------------------------------------------------------------------

LANCERING SELF-i®
Zelf-interviewing in een nieuw format

Hoe wordt uw product of dienst daadwerkelijk ervaren?
De échte (klant)beleving onderzoeken in de customer journey… dit kan direct. Met SELF-i®. Aan de hand van zelfinvulling door respondenten.
 
• Uw klanten vullen het zelf in • U krijgt direct feedback • Op elke plek in de customer journey
 
Klik HIER voor de SELF-i® presentatie.

Meer weten? Mail harm.weber@mobielcentre.nl

----------------------------------------------------------------------------------------