Formules

Ideaal voor FMCG, food, retail en marcom organisaties

Wij bieden u ieder soort marktonderzoek. En hebben vijf eigen formules. Veldwerk+, F2F®, ZEYIO®, SELF-i® en NEXT. 
 
U kunt bij ons o.a. smaaktesten, producttesten én communicatie- en verpakkingsonderzoek laten uitvoeren. Ideaal voor FMCG, food, retail en marcom organisaties.
 
 
Veldwerk+
Onder Veldwerk+ vallen alle soorten basismarktonderzoek die voor, in en vanuit het veld verzorgd worden. Van calling tot tellingen, van passantenonderzoek tot dataverkenning.
 
Veldwerk+ onderscheidt zich door het feit dat Mobiel Centre de gehele keten beheerst.
 
• supervisie op locatie / teams
• controle van processen
 
√ De opzet, aanpak, uitrol en controle van elk onderzoek is gegarandeerd.
 
 
F2F®
Face-to-Face marktonderzoek = oog-in-oog staan met het publiek. F2F® is de fysieke respondentenmeting, uitgevoerd door getrainde teams.
 
Vanuit onze 7 eigen testlocaties, landelijk gespreid. Maar ook op evenementen, in winkelcentra, openbare ruimtes of wachtkamers.
 
• betaalbaar en schaalbaar
• meten op het moment van beleven
 
√ De benadering van enquêteurs is essentieel voor het slagen van onderzoek.
 
 
ZEYIO®
Dit is ons online consumentenplatform voor u. ZEYIO® is een panel dat twee absolute winfactoren combineert:
 
• face-to-face geworven 
• verrijkt met Mentality™-profielen van bureau Motivaction
 
Voor onderzoek op basis van meer dan alleen socio-demografische kenmerken: ook verfijnde inzichten op houding/stratificatie/mentaliteit.
 
√ Voldoet aan de strenge ISO-norm voor online panels.
 
 
SELF-i®
Met SELF-i® geven klanten, bezoekers of passanten direct op het moment van beleven hun reactie. Zij doen dit zelf. Bijvoorbeeld op een customised tablet - vast of mobiel.
 
U kunt SELF-i® overal in de customer journey inzetten. Voor het schap, bij een adviesgesprek of tijdens een beurs.
 
• snel operationeel
• right on the spot gemeten
 
√ De aantallen groeien vanzelf naar representatief niveau.
 
 
NEXT
De ultieme combinatie van face-to-face én neuro onderzoek. NEXT marktonderzoek biedt high tech (neuro-tools) en high traffic (continu respondenten). Dit staat voor nieuwe kansen!
 
De test centres van Mobiel Centre beschikken over neurolab faciliteiten i.s.m. bureau Validators.
 
• Implicit Association Testing
• Facial Coding en User Experience Tests
 
√ Duik in het brein van de consument, meet het effect van o.a. campagnes, reclame, usability en schapopstellingen.
 
 
Contact
Wilt u meer weten? Of uw ideeën met ons bespreken?
Neem dan contact op ons op!
 
 
 
ISO 9001:2008 • ISO 20252 • ISO 26362        Bekijk presentatie op Slideshare                Bekijk meer op onze website

 

  DOWNLOAD DE PRESENTATIE

 

Nederlands