Nieuws 2018-06-15T13:45:12+00:00

Nieuws overzicht

Divers zijn in je aanpak maakt je pas echt flexibel en snel

Wij geloven in diversiteit bij de aanpak waardoor complexe opdrachten goed zijn uit te voeren. Voor een Nederlandse voedingsmiddelen producent hebben we de afgelopen 2 1/2 week maar liefst 1.200 consumenten op onze locaties in Almere, Amsterdam en Amersfoort ontvangen.

0 comments
Lenovo tablets in dozen

Tablets, tablets, tablets……

Datacollectie staat of valt met goed werkende systemen. Tablets spelen een belangrijke rol bij onze face-to-face datacollectie in Nederland.

0 comments
Heatmap en eye tracking

Byron Sharp meets sensorisch onderzoek

Wij van Mobiel Centre zijn altijd op zoek om voor onze klanten meer toegevoegde waarde te realiseren. Wanneer wij 300 consumenten uitnodigen om deel te nemen aan een smaakonderzoek, is dit een mooi moment om extra inzichten te vergar

0 comments
Deurbel

Er wordt nog volop gekozen voor kwaliteit: 2.000 face-to-face in home interviews

In onze wereld van datacollectie gaan verhalen rond dat opdrachtgevers niet meer bereid zijn om te betalen voor goed veldwerk. Met andere woorden, niet willen betalen voor goede data. Bijzonder omdat dit immers de basis is voor goede inzichten.

0 comments
marktonderzoek klantbeleving stadshart Almere

Retailers stop met meten achteraf, meet op het moment van beleven

Veel retailers meten de klantbeleving vaak achteraf. Waarom moet je daar direct mee stoppen?

0 comments
Nationale Haringtest 2018

Haringtest in volle gang

Afgelopen weekend zijn de eerste finalisten getest door Mobiel Centre Marktonderzoek.

0 comments
Call center Mobiel Centre Marktonderzoek

Bellen is het nieuwe email

In ons call center zijn mensen aan het werk met passie voor goed onderzoek. Onze CATI interviewers begrijpen als geen ander dat medische onderwerpen nauwkeurig, betrokken en voorzichtig moeten worden onderzocht. Onze kracht zit in het persoonlijke gesprek.

0 comments
Hollandse Nieuwe Haring met uitjes en zuur

Nationale Haringtest 2018 powered by Mobiel Centre

Op het moment van beleven gaan we per winkel of wagen klanten en niet klanten de haring laten beoordelen. Deze test wordt uitgevoerd door consumenten en niet door experts.

0 comments
Welcome (cursief)

Mobiel Centre, het meest persoonlijke bureau on tour.

Mobiel Centre, het persoonlijkste bureau, verwelkomt 120 nieuwe interviewers.

0 comments

Mobiel Centre haalt met Marc Wolterink veel F2F® ervaring binnen

Vanaf 1 mei is Marc Wolterink begonnen als project manager binnen ons F2F®team.

0 comments