Nieuws2018-06-15T13:45:12+01:00

Nieuws overzicht

Call center Mobiel Centre Marktonderzoek

Gallup kiest voor Mobiel Centre

Het gerenommeerde Amerikaanse bureau Gallup kiest voor de uitvoering van het telefonische veldwerk World Poll in Nederland voor Mobiel Centre.

0 comments

Een inspirerend 2019 gewenst

Wij geloven in het nemen van rust om na te denken. Hieruit volgen immers de beste ideeën.
Maar dan is het wel zo mooi om jouw ideeën ook vast te leggen. Vandaar dat wij onze relaties hebben verrast met een prachtig Mobiel Centre notitie boek.

0 comments

Veel inspiratie gewenst voor 2019

Wij wensen al onze relaties het komende jaar veel geluk, gezondheid, inspiratie en innovaties toe.

0 comments

Category Entry Points onderzocht tijdens je smaaktest

Recentelijk bleek nog hoe belangrijk het is om smaaktesten aan ons als professionals over te laten. Een smaaktest met een volledig gebalanceerd design, honderden respondenten op meerdere locaties en een complexe bereiding van de te proeven producten. We draaien onze handen er niet voor om!

0 comments

Geen vraag is ons te gek

Dat voor Mobiel Centre niets te gek is weten wij natuurlijk al lang. Gelukkig begrijpen ook steeds meer van onze klanten dit. Steeds vaker zijn wij op zoek naar specifieke doelgroepen. Een uitdaging die wij graag aangaan.

0 comments

Divers zijn in je aanpak maakt je pas echt flexibel en snel

Wij geloven in diversiteit bij de aanpak waardoor complexe opdrachten goed zijn uit te voeren. Voor een Nederlandse voedingsmiddelen producent hebben we de afgelopen 2 1/2 week maar liefst 1.200 consumenten op onze locaties in Almere, Amsterdam en Amersfoort ontvangen.

0 comments
Lenovo tablets in dozen

Tablets, tablets, tablets……

Datacollectie staat of valt met goed werkende systemen. Tablets spelen een belangrijke rol bij onze face-to-face datacollectie in Nederland.

0 comments
Heatmap en eye tracking

Byron Sharp meets sensorisch onderzoek

Wij van Mobiel Centre zijn altijd op zoek om voor onze klanten meer toegevoegde waarde te realiseren. Wanneer wij 300 consumenten uitnodigen om deel te nemen aan een smaakonderzoek, is dit een mooi moment om extra inzichten te vergar

0 comments
Deurbel

Er wordt nog volop gekozen voor kwaliteit: 2.000 face-to-face in home interviews

In onze wereld van datacollectie gaan verhalen rond dat opdrachtgevers niet meer bereid zijn om te betalen voor goed veldwerk. Met andere woorden, niet willen betalen voor goede data. Bijzonder omdat dit immers de basis is voor goede inzichten.

0 comments
marktonderzoek klantbeleving stadshart Almere

Retailers stop met meten achteraf, meet op het moment van beleven

Veel retailers meten de klantbeleving vaak achteraf. Waarom moet je daar direct mee stoppen?

0 comments