Nieuws
Klantbeleving is bepalend maar wordt het echt gemeten? Retailers wordt wakker
Van seconde tot seconde, altijd en overal. We leven in beleving, aantrekkingskracht en satisfactie. Bovendien delen we onze individuele ervaringen als nooit te voren. Voor ieder merk en onderzoek een…
Inspirator Bart Jenezon nieuwe interviewer community manager MCM Research
Het speerpunt voor MCM Research in 2023 is het aantrekken van nieuwe interviewers in zowel Nederland, België en Frankrijk. Interviewers zijn van onschatbare waarde voor MCM Research. Gezien onze groei…
MCM Research Frankrijk
Het is zover; na maanden van voorbereiding hebben we ook een kantoor in Frankrijk geopend. Na de succesvolle entree op de Belgische markt vonden we dit een mooi vervolg. MCM…
Het is een kwestie van smaak
Regelmatig zitten wij thuis met het gezin op de bank Netflix te kijken. De één kijkt graag naar Next Top Model en de ander naar The Royals of Paardenpraat. Zelf…
Nyck de Vries zou niet misstaan als projectleider Face-to-face
Eindelijk, het is de dag van de grote race! Echter hoor je nu pas dat je mag rijden. Dit zijn pas omstandigheden waarbij je snel moet kunnen aanpassen. Of het nu…
Hendrik te Grotenhuis nieuwe CEO Mobiel Centre Marktonderzoek B.V.
Vanaf 22 Augustus is Hendrik te Grotenhuis officieel de nieuwe CEO van Mobiel Centre Marktonderzoek B.V.. Mobiel Centre is zoals we graag zeggen “the last man standing” als het gaat…
De kracht van persoonlijke aanpak
De kracht van onze persoonlijke face-to-face aanpak Recentelijk geheel impulsief nieuwe schoenen gekocht in Spakenburg. De hele klantbeleving gedurende het koopproces was al bijzonder. Persoonlijk, betrokken en uitermate deskundig. En…
Beleving van klanten nu belangrijker dan ooit
De beleving van klanten meten is weer terug Volgende week wordt er weer een grote stap gezet richting de oude samenleving. We kunnen en mogen de afgelopen dagen steeds meer.…
De kracht van een gesprek en face to face gecollecteerde data
Wat is de kracht van face to face gecollecteerde data? “Onlangs heb ik een goede recensie achtergelaten bij een leverancier. 5 sterren!” Ben ik dan zo tevreden over die leverancier?…
Terugblik 2021 een complex jaar
Terugblik 2021 2021 is bijna ten einde en zoals gebruikelijk blikken we terug op het afgelopen jaar. Bij MCM ondervinden we nog steeds, dagelijks de gevolgen van de pandemie. Veldwerk…