Nieuws 2018-06-15T13:45:12+00:00

Nieuws overzicht

Deurbel

Er wordt nog volop gekozen voor kwaliteit: 2.000 face-to-face in home interviews

In onze wereld van datacollectie gaan verhalen rond dat opdrachtgevers niet meer bereid zijn om te betalen voor goed veldwerk. Met andere woorden, niet willen betalen voor goede data. Bijzonder omdat dit immers de basis is voor goede inzichten.

0 comments
marktonderzoek klantbeleving stadshart Almere

Retailers stop met meten achteraf, meet op het moment van beleven

Veel retailers meten de klantbeleving vaak achteraf. Waarom moet je daar direct mee stoppen?

0 comments
Nationale Haringtest 2018

Haringtest in volle gang

Afgelopen weekend zijn de eerste finalisten getest door Mobiel Centre Marktonderzoek.

0 comments
Call center Mobiel Centre Marktonderzoek

Bellen is het nieuwe email

In ons call center zijn mensen aan het werk met passie voor goed onderzoek. Onze CATI interviewers begrijpen als geen ander dat medische onderwerpen nauwkeurig, betrokken en voorzichtig moeten worden onderzocht. Onze kracht zit in het persoonlijke gesprek.

0 comments
Hollandse Nieuwe Haring met uitjes en zuur

Nationale Haringtest 2018 powered by Mobiel Centre

Op het moment van beleven gaan we per winkel of wagen klanten en niet klanten de haring laten beoordelen. Deze test wordt uitgevoerd door consumenten en niet door experts.

0 comments
Welcome (cursief)

Mobiel Centre, het meest persoonlijke bureau on tour.

Mobiel Centre, het persoonlijkste bureau, verwelkomt 120 nieuwe interviewers.

0 comments

Mobiel Centre haalt met Marc Wolterink veel F2F® ervaring binnen

Vanaf 1 mei is Marc Wolterink begonnen als project manager binnen ons F2F®team.

0 comments

Mobiel Centre neemt F2F® veldwerk van Kantar TNS over

Mobiel Centre neemt het volledige F2F® veldwerk van Kantar TNS over. In één klap beschikt Mobiel Centre zo over het grootste interview apparaat van Nederland.

0 comments

Mobiel Centre wint opnieuw groot Mystery Shop traject

Ook Mystery Shoppen is een vorm van meten op moment van beleven, dus dan is Mobiel Centre erbij! Mobiel Centre heeft het grootste dekkende interviewers netwerk van Nederland. Veel van onze interviewers hebben ook ervaring met Mystery Shopping.

0 comments

Remia als lekkerste getest

In een onafhankelijke blinde test zijn de sauzen van Remia als lekkerste getest.
Vandaar dat Remia op de saus die het betreft het ‘als lekkerste getest” keurmerk van MC heeft staan.

Zeer goed om jaarlijks uw producten op deze manier te testen om te kijken waar u staat t.o.v. de concurrent.

0 comments