Nieuws overzicht

Al ons F2F® marktonderzoek is COVID-19 proof

Volgende week voeren wij een grootschalig face-to-face onderzoek uit in het Havengebied van Amsterdam. Fietsers worden gevraagd naar de beleving van de fietsreis op het daadwerkelijke moment van beleven. Ook dit onderzoek kunnen wij goed uitvoeren rekening houdende met de veiligheid van onze medewerkers en respondenten. De “Corona F2F® op locatie kits” stonden immers al klaar.

Onze onafhankelijke “ogen en oren” monitoren allerlei aspecten rondom de her-opstart van het OV

Met de onafhankelijke “ogen en oren” van onze mystery guests monitoren we samen met ovburo allerlei aspecten rondom de her-opstart van het vervoer. Dit levert snel en betrouwbaar inzicht op over hoe de uitvoering op straat verloopt.

Mobiel Centre “corona starters kit” voor face-to-face marktonderzoek

Het spreekt voor zich dat wij tenminste aan de MOA richtlijn 1,5 meter marktonderzoek voldoen. Vandaag wordt deze richtlijn door de MOA gepubliceerd. Proactief als we zijn waren wij natuurlijk al helemaal klaar voor de uitvoering van al ons marktonderzoek.

Wij starten op

Met ingang van vandaag starten wij al onze datacollectie werkzaamheden weer op.

Test Centres Covid-19 proof

Onze Test Centres zijn helemaal gereed voor de uitvoering van smaak- en producttesten in een 1,5 meter samenleving.

Fijne Koningsdag

Ook in deze tijd zijn wij betrokken bij al onze medewerkers.

Op afstand de kracht van persoonlijk face-to-face in home onderzoek benutten dankzij 1 op 1 videocalling

Als nummer 1 op het gebied van face-to-face datacollectie in Nederland staan we ook nu niet stil. We zijn continu in beweging en blijven ook nu innoveren dankzij een zeer betrokken team.

uitroepteken blauw corona update

Covid 19 in the Netherlands

To comply with government policy, we can no longer conduct any field work at least until April 6th.

Het bedrijfsklimaat in de wereld, hoe staat Nederland er voor?

Dit jaar voeren wij voor Ipsos België de Enterprise Survey uit in Nederland. Doel van dit onderzoek is om feedback te krijgen van particuliere ondernemingen in de productie- en dienstensector. In de lidstaten van de Europese Unie wordt de studie mede gefinancierd door de Europese Commissie.

Interviewer in gesprek met respondent thuis.

Hoe is het gesteld met de arbeidssituatie in Nederland, en hoe verschilt die van andere landen in Europa?

Eurofound is een EU-agentschap dat onderzoekt hoe mensen in heel Europa leven en werken, en hoe dit zich ontwikkelt. Om de vijf jaar voert het agentschap een onderzoek uit naar de arbeidsomstandigheden en de werkkwaliteit. Dit jaar worden in Nederland 1.000 werkende personen face-to-face door onze interviewers thuis geïnterviewd.