Meten op het daadwerkelijke moment van beleven
Face-to-face marktonderzoek is oog-in-oog staan met het publiek. Om te meten op het daadwerkelijke moment van beleven. Veel data kun je alleen verkrijgen op het moment van beleven. Omdat jouw specifieke doelgroep namelijk moeilijk te achterhalen is via andere kanalen. Wist je dat F2F® marktonderzoek ook fantastische data oplevert? Mensen worden immers ondervraagd op het moment dat men iets ondergaat. Of dat nu tijdens een bezoek aan een winkel, evenement, beurs of een groot festival is of tijdens een reis van A naar B. Door heel het land zijn wij in staat de beleving van mensen voor jou vast te leggen.
Voor bepaalde onderzoeken heb je ook een echte afspiegeling van de maatschappij nodig. Hierbij wil je niet afhankelijk zijn van een online panel. Hiervoor kunnen wij je een groot landelijk dekkend F2F® interview korps bieden. Zo voeren wij voor overheidsinstanties jaarlijks duizenden F2F® interviews bij de mensen thuis uit.
Echte data al vanaf €5,- per complete
Wanneer raden wij je aan om F2F® voor jouw marktonderzoek in te zetten?
Als het moment van beleven essentieel is
Je beschikt niet over emailadressen van jouw doelgroep
Bereiken van een moeilijke doelgroep op een moeilijke plek
Je wilt betrouwbare data en geen data van respondenten die meerdere keren per dag een online enquête invullen
Waarom kiezen voor MC F2F®?
Groot veldwerkapparaat: door heel Nederland 400 interviewers uitgerust met tablets
In huis werving, selectie en training van de F2F® interviewers
Gespecialiseerd in moeilijk te bereiken doelgroepen
Optimale monitor faciliteiten om de kwaliteit van de F2F® datacollectie op het hoogste niveau te borgen
Moderne F2F® tablet data collectie applicaties maar het is ook mogelijk om met jouw software te werken