De kracht van onze persoonlijke face-to-face aanpak
Recentelijk geheel impulsief nieuwe schoenen gekocht in Spakenburg. De hele klantbeleving gedurende het koopproces was al bijzonder. Persoonlijk, betrokken en uitermate deskundig. En dat allemaal op een manier van een bepaalde vanzelfsprekendheid. Niets opgeprikt, geforceerd, of wat ook maar. Heerlijk om op deze manier te worden behandeld. Thuis aangekomen trof ik bij het openen van de schoenendoos een handgeschreven kaartje aan. Als er al sprake was geweest van twijfel na aankoop (cognitieve dissonantie) dan was deze onmiddellijk verdwenen.
Een pracht voorbeeld wat echte persoonlijke aandacht en betrokkenheid doet met een klant. Zo gaan onze interviewers ook om met onze respondenten. Door een persoonlijke face-to-face aanpak, aandacht en betrokkenheid halen we de beste inzichten voor onze opdrachtgevers naar boven. We geven respondenten door onze aanpak het gevoel dat de mening er toe doet en laten ze met een goed gevoel achter. Werken we net als de schoenenzaak uit Spakenburg ook nog eens aan een hoge NPS.
Wil je meer weten hoe onze persoonlijke aanpak de allerbeste inzichten kunnen geven? Stuur een mail met jouw vraag naar info@mobielcentre.nl en dan nemen we persoonlijk contact met je op.