1. Home
  2. |
  3. Nieuws
  4. |
  5. |
  6. De kracht van persoonlijke aanpak

De kracht van persoonlijke aanpak

De kracht van onze persoonlijke face-to-face aanpak

Recentelijk geheel impulsief nieuwe schoenen gekocht in Spakenburg. De hele klantbeleving gedurende het koopproces was al bijzonder. Persoonlijk, betrokken en uitermate deskundig. En dat allemaal op een manier van een bepaalde vanzelfsprekendheid. Niets opgeprikt, geforceerd, of wat ook maar. Heerlijk om op deze manier te worden behandeld. Thuis aangekomen trof ik bij het openen van de schoenendoos een handgeschreven kaartje aan. Als er al sprake was geweest van twijfel na aankoop (cognitieve dissonantie) dan was deze onmiddellijk verdwenen.

Een pracht voorbeeld wat echte persoonlijke aandacht en betrokkenheid doet met een klant. Zo gaan onze interviewers ook om met onze respondenten. Door een persoonlijke face-to-face  aanpak, aandacht en betrokkenheid halen we de beste inzichten voor onze opdrachtgevers naar boven. We geven respondenten door onze aanpak het gevoel dat de mening er toe doet en laten ze met een goed gevoel achter. Werken we net als de schoenenzaak uit Spakenburg ook nog eens aan een hoge NPS.

Wil je meer weten hoe onze persoonlijke aanpak de allerbeste inzichten kunnen geven? Stuur een mail  met jouw vraag naar info@mobielcentre.nl  en dan nemen we persoonlijk contact met je op.

Deel dit bericht via:

Lees ook deze berichten

Nieuws

Beleving van klanten nu belangrijker dan ooit

De beleving van klanten meten is weer terug Volgende week wordt er weer een grote stap gezet richting de oude samenleving. We kunnen en mogen de afgelopen dagen steeds meer.…
Nieuws

Terugblik 2021 een complex jaar

Terugblik 2021 2021 is bijna ten einde en zoals gebruikelijk blikken we terug op het afgelopen jaar. Bij MCM ondervinden we nog steeds, dagelijks de gevolgen van de pandemie. Veldwerk…