Beleving van klanten nu belangrijker dan ooit

Iedere dag wordt er weer een stap gezet richting de oude samenleving. We kunnen en mogen steeds meer. Hierdoor worden we ook weer beïnvloed door prikkels uit de omgeving die ons gevoel en daarmee ons gedrag beïnvloeden.

Bij Mobiel Centre worden we erg blij nu we weer kunnen genieten van het mooie weer met een heerlijk drankje op een terras ergens in de stad. Ook zijn we blij dat we weer kunnen shoppen en schoenen kunnen passen, stofjes voelen, zonnebrillen passen, lekker luchtje kunnen uitzoeken en nog veel meer.

Maar ook voelt het nog een beetje vreemd omdat we ons nog steeds dienen te houden aan maatregelen. Maatregelen waarmee we nog een tijdje zullen worden geconfronteerd en die toch effect hebben op ons gedrag, hoe vrolijk we ook zijn. Zeker nu is het heel belangrijk om er achter te komen aan welke belevingsknoppen je kunt draaien om het gedrag van jouw klanten positief te beïnvloeden.  Met als resultante een toename in klanttevredenheid en de broodnodige omzet.

Dit kun je alleen maar doen door echt te meten op het moment van beleven en hiervoor kunnen we persoonlijk en dus hoogwaardig face-to-face marktonderzoek gelukkig weer inzetten. Zo is er een groot face-to-face  belevingsonderzoek uitgevoerd in alle winkelcentra/ gebieden van Amersfoort, brengen we instore klantgedrag in kaart voor een grote supermarktketen, doen we instore interviews voor een fastfoodketen, meten we de fietsbeleving onder fietsers door met ze in gesprek te gaan langs de route maar voeren we ook een mysteryshop traject uit waarbij we 350 winkels door het hele land bezoeken.

Vele gingen je de afgelopen weken zoals je leest al voor. Dankzij ons grote landelijke korps aan interviewers hebben ze snel de beste inzichten gekregen in het gedrag van hun klanten. Wil je meer weten hoe wij je snel de allerbeste inzichten in klantgedrag kunnen geven? Stuur een mail  met jouw vraag naar info@mobielcentre.nl  en dan nemen we persoonlijk contact met je op.