Hoe persoonlijker het gesprek hoe beter de data. Daar is iedereen wel van overtuigd

Naast kwantitatief F2F® wat in deze tijden, rekening houdende met alle maatregelen, nog heel goed uitvoerbaar is bieden wij ook kwantitatief F2F® via videobellen aan. Inmiddels hebben wij hiermee enorm veel ervaring opgedaan, mede dankzij het vertrouwen van een aantal grote opdrachtgevers met bijbehorende opdrachten. Dat deze methodes de allerbeste data opleveren ben je vast wel met ons eens.

Hiernaast bieden wij met telefonisch gecollecteerde data een goed alternatief. Onze CATI interviewers zijn in staat om dankzij het persoonlijke telefoongesprek goede data te verzamelen. Deze data collecteren wij vanuit een uiterst efficiënt Cati call center in Almere maar ook door inzet van onze CATI interviewers vanuit hun eigen huis.

Respondeert jouw doelgroep niet graag via een online enquête? Beschik je niet over (de juiste) email adressen van jouw doelgroep? Heeft het onderwerp van jouw onderzoek een persoonlijke aanpak nodig? Dan is telefonisch marktonderzoek zeker een heel goed alternatief voor online marktonderzoek. Om de prijs hoef je het niet te laten. € 5,- tot € 8,- per complete zijn immers ook de kosten voor een complexer online marktonderzoek.

Hoe efficiënt bellen kan zijn rekenen wij je graag voor.