Geen vraag is ons te gek

Geen vraag is ons te gek

Dat voor Mobiel Centre niets te gek is weten wij natuurlijk al lang. Gelukkig begrijpen ook steeds meer van onze klanten dit. Steeds vaker zijn wij op zoek naar specifieke doelgroepen. Een uitdaging die wij graag aangaan. Hiervoor kunnen wij dan al onze creativiteit en enthousiasme inzetten om uiteindelijk de beste insights te leveren. Online onderzoek werkt dan vaak niet meer en zoals al eerder aangegeven, qua pricing komen online en f2f steeds dichter bij elkaar.

Ook in de maand december zijn wij weer de nodige uitdagingen voor onze opdrachtgevers aangegaan.

-60 vrouwen die deel gaan nemen aan een (bijzonder) wetenschappelijk geuronderzoek in samenwerking met een bekende universiteit

-honderden moeders met een kind tussen de 4-5 maanden voor een schap onderzoek in supermarkten

-300 heavy users van een specifiek drankje die op onze locaties deelnemen aan een sensorisch onderzoek

Dit kunnen wij dankzij het gehele logistieke apparaat van 400 interviewers, 5 test locaties, professionele keukens, geconditioneerde opslag en transport van testproducten en vele andere aspecten van onze dienstverlening. U zult begrijpen dat onze klanten en Mobiel Centre er in december warmpjes bij zullen zitten.

2018-11-21T09:23:14+00:00