Divers zijn in je aanpak maakt je pas echt flexibel en snel

Divers zijn in je aanpak maakt je pas echt flexibel en snel

Voor een Nederlandse voedingsmiddelen producent hebben we de afgelopen 2 1/2 week maar liefst 1.200 consumenten op onze locaties in Almere, Amsterdam en Amersfoort ontvangen.

Na het invullen van een pre-screener en deelname aan een concepttest ontvingen de deelnemers een product om te proeven in de thuissituatie.
De bevindingen werden door de consumenten tijdens het proeven, via een unieke link, online ingevoerd via de smartphone, tablet, laptop of desktop.

Op hetzelfde moment stond er ook een groot onderzoek over eten en drinken op kantoor op de agenda. Hiervoor moest een heel specifieke doelgroep worden gerekruteerd om deel te nemen aan een sensorisch onderzoek op onze locaties.

Wij geloven in diversiteit bij de aanpak waardoor complexe opdrachten goed zijn uit te voeren.

Recruitment: 50.000 leden tellend panel, 400 straat recruiters en social media kanalen.
Test Centres: zoveel mogelijk locaties aanbieden om een representatieve groep bij elkaar te krijgen, of zelfs testen bij u op locatie(s).
Methode: uitsluitend veldwerk of extra inzichten door een sensorische test te combineren met een brand survey of eye tracking studie.

Geloof je ook in diversiteit en zoek je een business partner die aanpakt en waarmaakt? Wij praten graag met je verder.

2018-10-30T14:35:24+00:00