Er wordt nog volop gekozen voor kwaliteit: 2.000 face-to-face in home interviews

Deurbel

Er wordt nog volop gekozen voor kwaliteit: 2.000 face-to-face in home interviews

Wat is er nu zo positief aan face-to-face marktonderzoek? Waarom heeft face-to-face gecollecteerde data zo veel waarde?

Het is toch fantastisch dat we face-to-face bij jouw doelgroep zijn geweest en dus 100% kunnen garanderen dat alle achtergrond kenmerken juist zijn? Je moet er toch niet aan denken dat mevrouw J i.p.v meneer J de vragenlijst invult, terwijl we alleen de mening van mannen willen achterhalen?

Onze interviewers spreken door het gehele land mensen die daarna spontaan meedoen aan een marktonderzoek. Vaak mensen die nog nooit hebben deelgenomen aan een online onderzoek. Door enthousiast door te vragen realiseren we vaak nog betere inzichten voor onze opdrachtgevers.

In onze wereld van datacollectie gaan verhalen rond dat opdrachtgevers niet meer bereid zijn om te betalen voor goed veldwerk. Met andere woorden, niet willen betalen voor goede data. Bijzonder omdat dit immers de basis is voor goede inzichten. Eigenlijk kun je dit vergelijken met een diner waarop je bezuinigt met de ingrediënten. Pijnlijk om dit als levensgenieter te moeten constateren.

In het verleden riep een collega onderzoeker ooit dat je net zo goed een dubbeltje in de lucht kunt gooien. “Kop” is doen en “munt” is niet doen. Dit gaat wat te ver maar er zit een kern van waarheid in.

Deze maand voeren wij weer 2.000 face-to-face gesprekken bij de mensen thuis uit. Hier zijn we best trots op. Trots op onszelf maar ook op onze opdrachtgevers, die de kwaliteit van de data als uitgangspunt nemen voor hun onderzoek.

Wij gunnen iedereen de beste inzichten. Neem daarom contact met ons op om zelf te constateren dat een online complete in prijs niet veel verschilt t.o.v. een face-to-face complete.

Wij brengen persoonlijkheid terug in onderzoek.

2018-09-12T20:24:00+00:00