Retailers stop met meten achteraf, meet op het moment van beleven

marktonderzoek klantbeleving stadshart Almere

Retailers stop met meten achteraf, meet op het moment van beleven

Veel retailers meten de klantbeleving vaak achteraf. Waarom moet je daar direct mee stoppen?

Klanten weten vaak de helft niet meer als ze een paar dagen na bezoek van de winkel een vragenlijst invullen. Je hebt dan ook geen grip op de echte details waarmee je je kunt onderscheiden op het gebied van klantbeleving. Bovendien moet je jezelf de vraag stellen hoe serieus de vragenlijst is ingevuld…

Wij kunnen je inzicht geven hoe je kunt sturen met de ruimte, mensen en processen waardoor de klantbeleving wordt verhoogd en de bijbehorende effecten op de NPS.

Dit doen we door te meten op het daadwerkelijke moment van beleven. Hoe verder het moment van klantbeleving en het moment van meten van elkaar afliggen, hoe groter de kans dat er iets anders wordt gezegd door jouw klant. Hoe groter de kans op “verkleuring”.

Juist de retail moet het verschil maken door op het moment van beleving te meten.
Nieuwsgierig hoe wij dit efficiënt kunnen uitvoeren? Neem contact op met hendrik.te.grotenhuis@mobielcentre.nl of bel hem persoonlijk op 06 24 81 17 62

2018-08-22T10:25:24+00:00