Bellen is het nieuwe email

Call center Mobiel Centre Marktonderzoek

Bellen is het nieuwe email

Wanneer je op ons hoofdkantoor richting de kantine loopt, hoor je al op afstand de bedrijvigheid in het call center. Vanuit het call center worden duizenden uren per maand ingezet om Nederlanders telefonisch te interviewen over de meest uiteenlopende speciale onderwerpen. Onderzoeken die vanwege diverse redenen moeilijk via email/panels kunnen worden uitgevoerd.

Waar zit nu precies de kracht van Mobiel Centre?

In ons call center zijn mensen aan het werk met passie voor goed onderzoek. Onze CATI interviewers begrijpen als geen ander dat medische onderwerpen nauwkeurig, betrokken en voorzichtig moeten worden onderzocht. Onze kracht zit in het persoonlijke gesprek.

Onlangs werden wij geconfronteerd met het eventueel beëindigen van een onderzoek op medisch gebied. Onze call center medewerkers waren enorm teleurgesteld. Niet vanuit eigen belang maar vanuit het belang van de respondent dat dit onderzoek wordt gecontinueerd.

Wij maken onderzoek graag persoonlijk…

2018-06-21T14:59:26+00:00