Introductie SELF-i®

9 oktober 2015

Belevingsonderzoek Right on the Spot: SELF-i®
Mobiel Centre start met respondenten zelf-interviewing

Met SELF-i® geven uw klanten, bezoekers of passanten op het moment van beleven hun reactie. Bijvoorbeeld voor het schap, bij een adviesgesprek of in een wachtruimte. De SELF-i® tablet wordt fysiek en technisch volledig afgestemd op de omgeving. Er zijn geen eigen medewerkers of externe interviewers meer nodig om vragen te stellen.

24/7 inzicht op de exacte beleving
SELF-i® kan continu draaien en de aantallen groeien vanzelf naar representatief niveau. De meting vindt plaats op het moment van beleving - in de customer journey. De resultaten zijn direct inzichtelijk via op maat gemaakte online dashboards. Met specifieke informatie over uw filialen, producten, service of klantbenadering. Daardoor is met SELF-i® direct bijsturen op basis real-life | real-time reacties mogelijk.

SELF-i® is snel, flexibel en geschikt voor o.a. FMCG, retail, mobility, expo's & events, (financieel) dienstverleners en leisure marktonderzoek. Geïntegreerd bij het schap, als winkel-exit tablet, in de vorm van een baliezuil: belevingsonderzoek right on the spot.

Klik HIER voor de SELF-i® presentatie.

Voor meer informatie: harm.weber@mobielcentre.nl

 

 

Onbepaald
nieuw SELF-i belevingsonderzoek