Lente-offensief

maart 2013

Mobiel Centre pakt deze maand door met een groot aantal beleefmetingen. In samenwerking met Meet4research zullen onze teams een grote ● vervoersmonitor voor het GVB Amsterdam gaan opzetten.

Ook binnen FMCG mogen we nieuwe accounts welkom heten voor ● smaak- en producttesten op onze eigen test centres. Via ons online Mobiel Panel zetten we nu ● thuistests uit voor uiteenlopende verzorgingsproducten. Twee andere onderzoeken meten de daadwerkelijke attentiewaarde van ● infozuilen (station) en ● schapopstellingen (retail). Extra inzichten worden gegenereerd aan de hand van onze eigen telapplicaties, TAPI én aanvullende interviews met open vragen.

Deze maand is er ook veel media-aandacht voor Mobiel Centre. Harm Weber was te gast voor een tweegesprek met Lindo Duvall voor Lifestyle Almere (bereiksonderzoek) in het Apollo Hotel in Almere. Hij werd daarnaast geïnterviewd bij radio6FM. Binnenkort publiceert hij in het vakmagazine CLOU een column en in Tijdschrift voor Marketing verschijnt een spread over belevingsonderzoek.

Onbepaald
ZEYIO®