Schiphol Group en NS • maart 2014 - nr. 32 Special Edition

Belevingssymposium voor onze relaties

 

Indrukken, op ieder gebied
Dit jaar zijn de bijdragen over onderzoek en (her)ontwikkeling van o.a. winkel-, vervoer- en stadcentra in handen van o.a. drs. Hans Martens, ir. drs. Jeroen van den Heuvel, dr. Mirjam Galetzka en ir. Kirsten van Dam.

Profit en non-profit
Het symposium vindt plaats in (en op weg naar) de belevingswereld van de luchthaven. In het auditorium van de Schiphol Group staan verschillende presentaties centraal. Rondom belevingsfacetten, vanuit theoretisch, commercieel en (semi)publiek perspectief.

Belevingsprogramma
Schiphol Group en NS houden een duopresentatie. Deze wordt gevolgd door een lezing over consumenten-belevingsonderzoek naar steden en pleinen. Het onderwerp Reversal is daarna het uitgangspunt, gevolgd door een toekomstverkenning. Na afloop van de bijdragen volgt er een paneldiscussie en een belevingsborrel.

Van en voor professionals
Het Symposium Sturen op Beleving is EXCLUSIEF toegankelijk voor onze opdrachtgevers en relaties. Voor meer informatie en het aanmelden*:

www.belevingssymposium.nl

* Kaarten à € 285 excl. btw en incl. een 1ste klas treinretour en het nieuwste boek van de dagvoorzitter / entree op basis van aanmelding en toewijzing.

Sturen op Beleving is een initiatief van Meet4research en Mobiel Centre. Een ideëel platform en jaarlijks symposium rondom belevingsonderzoek. De inzichten komen voort uit studies en onderzoek in tal van omgevingen. Van OV, P.O.S., pleinen, centra, passages, parkeerzones, stations, winkels, woonprojecten, wachtruimtes, warenhuizen tot vliegvelden.

www.mobielcentre.nl

Voor nadere inlichtingen over onze full-service mogelijkheden:

harm.weber@mobielcentre.nl

hoofdkantoor: tel. (036) - 53 14 604

Mobiel Centre marktonderzoek. Al 30 jaar № 1.

Het grootste, onafhankelijke veldwerkbureau van Nederland.