Klanten, bezoekers en passanten • febr. 2016 - nr. 53 Special Edition

Mobiel Centre Test Centre Utrecht

SELF-i VOOR PROBIBLIO

Op het MIE 2016 presenteerden wij het nieuwe SELF-i® onderzoek. Een methode die midden in de customer journey werkt. Uit de inschrijvingen voor een pilot is Probiblio gekozen om kennis te maken met SELF-i®! Klik HIER voor de presentatie.

CUSTOMER JOURNEY

In de komende weken verzorgt Mobiel Centre diverse F2F® onderzoeken op het moment van beleven. Bijvoorbeeld naar shopervaring, bezoekerswaardering, winkelomgeving en klantfeedback. Onder meer voor AS Watson en op Schiphol Plaza. Klik HIER voor een update.

DOE MEE AAN DE MOA AWARDS 2016

Beveelt u ons aan? Tot en met 8 maart a.s. kunt u ons als uw favoriete marktonderzoekbureau aanbevelen. Ga naar MOA AWARDS 2016 of mail uw bevindingen naar de MOA. Alvast dank voor uw reactie!

CONTACT

Wilt u meer informatie, ideeën bespreken of eens sparren over de mogelijkheden voor uw organisatie?

Neem dan contact op met:

Harm Weber
e-mail

Hanneke Sluijter
e-mail

ISO 9001:2008 • ISO 20252 • ISO 26362        Bekijk presentatie op Slideshare                Bekijk meer op onze website