Samenwerking en calling • juli 2016 - nr. 59

INNOVATIE

Momenteel lopen en starten verschillende onderzoeken. Zoals de grote, jaarlijkse F2F® inhome Mentality® enquête voor partner Motivation. Een landelijk project, maar met een extreem korte doorloop. Onder meer dankzij de allernieuwste scanning-technologie. Zelfs als u paperbased snelheid zoekt, zijn uw vragen bij ons razendsnel beantwoord.

OP HET MOMENT VAN BELEVEN

In bijvoorbeeld supermarkten brengen we shopper activatie in beeld. En ook worden er twee nieuwe Klanttevredenheid onderzoeken uitgevoerd: direct in de customer journey van luchthaven Schiphol. Voor Koninklijke Vezet (o.a. versgesneden groenten) vindt een inhome producttest plaats. Hierbij worden consumenten paperbased en vanuit ons eigen call center bevraagd.

(NA)METINGEN

Voor een aantal publieksevenementen hebben we de lat opnieuw hoger gelegd. Naast de interviews wordt het daadwerkelijke (aankoop)gedrag minutieus in kaart gebracht. Aan de hand van kassaregistratie en telsystemen op fijnmazige meetpunten. Wilt u ook een specifieke meting of mix maken, klik hier voor onze onderzoeksformules.

HOE SCOORT U?

Om dat echt te kunnen zien, leveren wij glasheldere reports die het beste passen bij uw onderzoeksopdracht. Als factsheet, powerpoint, geschreven rapportage of in een online dashboard - voor uw organisatie ontworpen en ontwikkeld. Geavanceerd en betaalbaar.

Wij wensen iedereen een fijne vakantie toe.

CONTACT

Wilt u meer weten? Neem voor meer informatie contact op met:

Harm Weber
e-mail

Hanneke Sluijter
e-mail

ISO 9001:2008 • ISO 20252 • ISO 26362        Bekijk presentatie op Slideshare                Bekijk meer op onze website

 

download de presentatie Test Centres