Gericht calling onderzoek • juni 2016 - nr. 58

 

CALLING EXCELLENCE

Voor de toonaangevende EPSI Rating Group / Handelsbanken verzorgen wij momenteel een groot telefonisch onderzoek vanuit ons eigen call centre in Almere: geheel vernieuwd en voorzien van glasvezel. Het stabiele VOIP systeem werkt altijd kostenbesparend voor u en het call centre draait op onze geheel nieuwe servers. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden. Voor calling heeft u bij ons vijf unieke pluspunten voorhanden:

IN DE CUSTOMER JOURNEY

Voor MAKRO nemen wij instore interviews af op klantervaring - in acht vestigingen tegelijkertijd. Ook ‘Die 2 Brüder von Venlo’ heeft voor de uitvoering van face-to-face instore interviews gekozen voor onze organisatie.

ONLINE EN OP LOCATIE

Op Schiphol voeren we diverse metingen uit voor het Ministerie van Veiligheid en Justitie. Daarnaast lopen er meerdere geavanceerde online enquêtes voor Coca Cola Enterprises Nederland. En onze teams zijn onlangs ingezet voor NS Pinkpop, Almere City Run en de Libelle Zomerweek.

CONTACT

Wilt u meer weten over de mogelijkheden? Neem voor meer informatie contact op met:

Harm Weber
e-mail

Hanneke Sluijter
e-mail

ISO 9001:2008 • ISO 20252 • ISO 26362        Bekijk presentatie op Slideshare                Bekijk meer op onze website

 

  download de presentatie belevingsonderzoek