F2F® belevingsonderzoek • oktober 2016 - nr. 62

RIGHT ON THE SPOT

Tijdens de Dutch Design Week waren onze teams actief in Eindhoven. F2F® belevingsonderzoek: vormgegeven op verschillende locaties en ondersteund met tablets.

ZUIDLAARDERMARKT IN BEELD

Ook deden wij op diverse punten het grote bezoekersonderzoek van de Zuidlaardermarkt. Met dit jaar 130.000 bezoekers opnieuw de grootste hippische beleving van Europa.

INZICHTEN VOOR ERASMUS

Voor Probiblio draait SELF-i® continu. Op de Erasmus Experience in de bibliotheek van Rotterdam. Deze zelf-interviewing sluit volledig aan op de interactieve beleving van Erasmus 500.

√ in zeer korte tijd al 348 completes, waarvan bijna de helft niet-leden. O.a. NPS en het rapportcijfer Erasmus Experience. Maar ook open vragen voor verdieping. De resultaten zijn via het online dashboard direct inzichtelijk.

UNIEKE INSIGHTS VOOR U

Klantfeedback midden in de customer journey zorgt voor unieke en onmisbare insights. Binnenkort starten wij daarom weer met verschillende marktonderzoeken voor bijvoorbeeld Krea Doe, Kampeer en Caravan en Bike Motion op de Jaarbeurs.

IEDER ONDERZOEK

Voor FMCG en retail voeren we dit jaar nog veel in-store metingen uit. En binnenkort ook meer informatie over onze mogelijkheden zoals calling, reizigers-onderzoek, Test Centres en in-home research.

CONTACT

Wilt u meer weten over de mogelijkheden en het ontwikkelen van uw specifieke onderzoeken?

Neem dan contact op met:

Harm Weber
e-mail

Hanneke Sluijter
e-mail

       

ISO 9001:2008 • ISO 20252 • ISO 26362        Bekijk presentatie op Slideshare                Bekijk meer op onze website

download de presentatie Test Centres