Wat uw klant echt denkt en echt doet

8 september 2016 05:15 | bron: foodpro

 

Hoe ervaren consumenten nieuwe producten die u laat voorproeven? Hoe beoordelen zij de nieuwste recepturen op uw stand? Wat vinden ze van uw deelname aan een evenement? Of welke aspecten brengen bezoekers daadwerkelijk in beweging tijdens uw expo’s, proeverij, fan-dag of brand experience?

Voor uiteenlopende opdrachtgevers in FMCG, food en retail meet Mobiel Centre Marktonderzoek de daadwerkelijke (klant)beleving on the spot. Live op verschillende evenementen. Op ons trackrecord staan o.a. Horecava, Jaarbeurs Utrecht, North Sea Jazz, de evenementen monitor Almere City Marketing en nog véél meer festivals.

EXPERIENCE

Voor event-meting kunt u altijd onze interviewteams samenstellen en inzetten. Zij bevragen, tellen, registreren reacties of laten bezoekers zelf een enquête invullen op speciale tablets. Dit gebeurt altijd ter plekke en onder constante supervisie. In veel gevallen zijn de metingen gericht op aankoopkeuzes, voorkeuren, satisfiers en omgevingsfactoren.

BELEEF-KETEN

Wij kunnen van A tot Z de beleving in kaart brengen. Bijvoorbeeld in de bus, tram of trein onderweg naar de plaats van het event. Of vanaf het parkeer- of ontvangstmoment. Kortom, van aankomst, verblijf tot vertrek. Daarbij verrichten we steeds vaker zeer specifieke metingen op onder meer kassa- en servicepunten. Maar ook bij coffee corners, brand shops en verzamel- of doorlooppunten. 

RESULTAAT

Op basis van exacte en gecontroleerde metingen beschikt u snel over heldere factsheets. Hierin worden in toenemende mate ook de economische waarde, bestedingen en spin-off nauwkeurig aangegeven. Dit is mogelijk dankzij onze mixed mode aanpak. Wij werken face-to-face en online. En beschikken over de meest geavanceerde telapplicaties. 

√ De werkelijke bestedingen worden voor diverse onderzoeken ook online achteraf gevraagd. Het antwoord op de vraag ‘Wat denkt u uit te geven?’ geven wij extra dimensie met de navraag ‘Wat heeft u uitgeven?’ en kunnen daarbij ook nog eens een controle calculatie leveren.

FOCUS

Event onderzoek, culinaire waardering meten op vakbeurzen, de (product)beleving tijdens festivals in beeld brengen. Voor een eenmalig project, specifieke vraag of een complete monitor. Weet wat uw passant, bezoeker of klant voelt, proeft, ervaart, denkt of wenst! Op het belevingsmoment, zonder ruis of tijdsverlies.

De  teams van Mobiel Centre Marktonderzoek zijn onlangs ingezet voor NS Pinkpop en de Libelle Zomerweek. In september verzorgen wij ook dit jaar alle metingen voor het Havenfestival van Almere.

UW UNIEKE PILOT OF PROEFPROJECT

Wat zijn uw scores op klanttevredenheid, beleving en productinnovatie? U komt tot nieuwe inzichten aan de hand van onderzoek. Wilt u meer weten over de mogelijkheden? Neem dan contact met ons op.

 

Mobiel Centre Marktonderzoek, het grootste, onafhankelijke veldwerkbureau van Nederland. 

Almere • Breda • Eindhoven • Groningen • Hilversum • Schiphol • Utrecht

 

Mobiel Centre Marktonderzoek werkt o.a. in opdracht van:

FOOD

Coca-Cola, Remia, FrieslandCampina, Smilde Foods, Vezet, Nestlé, Intertaste, Van der Meulen, A-ware Bouter Cheese, Banketgroep, Sara Lee, Heineken, Struik, Johma, Continental Candy Industries en Hellema Hallum.

RETAIL

Albert Heijn, HEMA, NS Retail, Etos, MAKRO, Sligro, Schiphol Group, Die 2 Brüder en Jumbo.

Mobiel Centre Marktonderzoek
Het grootste, onafhankelijke veldwerkbureau van Nederland.
Almere • Breda • Eindhoven • Groningen • Hilversum • Schiphol • Utrecht
Hoofdkantoor Markerkant 1401 • 1314 AP • Almere Stad • The Netherlands
t. +31 (0)36 531 46 04 • www.mobielcentre.nl • info@mobielcentre.nl
ISO 9001:2008 • ISO 20252 • ISO 26362

www.mobielcentre.nl

 

 

Onbepaald