Nieuw van Mobiel Centre en Validators!

NEXT is de ultieme combinatie van face-to-face onderzoek en neuro research. U kunt op één locatie beide vormen van onderzoek afnemen en hier slimme combinaties maken. Testing, impliciet en expliciet. En dit biedt nieuwe kansen. De test centres van Mobiel Centre worden uitgebreid met neuro labs van Validators.

√ Vanaf nu beschikbaar in Utrecht, Almere-Stad en Eindhoven.

Met NEXT komen high tech en high traffic samen. In een unieke one stop shopping formule.

NEXT onderzoek is ideaal voor o.a. FMCG, food, retail en marcom organisaties. Voor smaaktesten, producttesten én communicatie- en verpakkingsonderzoek.

Blended marktonderzoek: mix & match

NEXT combineert alle marktonderzoeksmogelijkheden. Ontdek de voordelen van NEXT: combineer, versnel en sta oog-in-oog met uw onderzoeksgroep. Op A-locaties met continu respondenten.

Combineren

Naast het fysiek proeven of testen van een product kunnen bijvoorbeeld ook aansluitend de productpresentatie, schapcommunicatie of het billboard concept met neuro tools getest worden. En zelfs verdiepen en verrijken is mogelijk: o.a. met groepsdiscussies en single interviews.

Versnellen

Met NEXT is een neuro onderzoek binnen 3 uur fysiek up & running dankzij de meest geavanceerde besturingssoftware… Zelfs User Experience onderzoeken kunnen daardoor in 1 week afgerond worden. De meest complexe onderzoeken zijn tot wel 75% sneller uitvoerbaar in de NEXT-modus.

Altijd face-to-face

NEXT is altijd gebaseerd op F-2-F® onderzoek onder steeds nieuw geworven respondenten - al dan niet specifiek geselecteerd voor u. Zij geven hun antwoorden en reacties op het moment van beleven. Op locatie, onder gecontroleerde omstandigheden en onder supervisie.

 

NEXT CASE

Het NEXT principe is inmiddels getoetst in verschillende pilots en onderzoeken, onder meer voor een toetjesproduct. Na een smaaktest volgde neuro onderzoek onder een subselectie van respondenten. Hierbij werden de toetjesverpakking en de concept reclame voor het product d.m.v. eye-tracking onderzocht. In een aansluitend traject kwamen er direct scores op smaak, packaging en advertenties.

Harm Weber, Mobiel Centre Marktonderzoek:

“NEXT is een ideale combinatie met ons landelijke F2F® onderzoek, wij hebben jaarlijks zo’n 1 miljoen contactmomenten met het publiek en kunnen nu met NEXT in één stap direct ook andere vormen van marktonderzoek laten aansluiten. Zo halen wij voor onze klanten nog meer inzicht uit traffic.”

 

Martin Leeflang, Validators:

“NEXT biedt praktische en innovatieve voordelen zoals verpakkingsonderzoek en UX onderzoek met flow aan dagelijks ‘verse’ respondenten sneller en beter te maken. Voor gedegen communicatie en verpakkingsonderzoek zijn neuro tools onmisbaar aan het worden en NEXT maakt het betaalbaar. Voor opdrachtgevers kunnen wij nu snel en optimaal schalen.”

Uw proefproject

Van inzoomen op één aspect tot het testen van het hele concept. De smaak, productvarianten, (om)verpakking, kleuren, displays, schapformule, billboard, commercial, site, banners en apps. Breng uw onderzoek naar het NEXT level.

• product • schap • campagne
• smaak • verpakking • mobiel
• concept • reclame • online

 

Welke NEXT mogelijkheden ziet u?

CONTACT

Bel vandaag voor uw proef, pilot of project.
Neem contact met ons op.

Mobiel Centre Marktonderzoek
Laurids Nissen
tel. 036 531 46 04
laurids.nissen@mobielcentre.nl

Validators
Bart Massa
tel. 020 716 37 75
 bart.massa@validators.nl

 

Onbepaald