Kick-start 2016

customer journey Vakantiebeurs beleving

Interviews op locatie voor Jaarbeurs: bezoekers geven tijdens de Vakantiebeurs hun response, exact op het juiste belevingsmoment gemeten.

Intertaste saustest

Grote smaaktest kant-en-klare satésaus, op drie van onze test centres. Het onderzoek voor Intertaste bestaat uit de voorrekrutering, gecontroleerde bereiding en tests onder maar liefst 360 respondenten (consumenten en gebruikers).

customer journey F2F® voor Albert Heijn

In opdracht van Albert Heijn verzorgen onze mobiele teams de komende tijd weer uiteenlopende onderzoeken. Op de diverse locaties, altijd onder projectsupervisie.

customer journey Coca Cola onderzoek

In opdracht van Coca Cola Enterprises Nederland B.V. gaat Mobiel Centre nu een, inmiddels derde, omvangrijk onderzoek uitvoeren.

customer journey Praxis-SELF-i® ìn de bouwmarkt

De Praxis vestigingen Breda en Eindhoven krijgen een SELF-i® feedbackzuil. In de komende maanden geven bezoekers direct zelf, in de winkel hun shopervaring door. De data wordt doorgezet en helpt de organisatie snel bij te sturen op verschillende factoren.

Testlab Jumbo

Voor Jumbo starten we in 2016 met maar liefst 40 testdagen in het Testlab op het Jumbo hoofdkantoor in Veghel. Wij voeren het complete traject uit. Van uitnodiging, het bemannen van het testlab, de datacollectie via onze tablet applicatie en oplevering van gegevens in tailormade factsheets.

customer journey MAKRO op de Horecava

Hier meten we de mening van bezoekers, hoe beoordelen ze ter plekke de stand van MAKRO op de horecavakbeurs. Het onderzoek is een vervolg op metingen bij vorige edities. De interviews met het publiek worden verzorgd door ervaren medewerkers.

TV-emoties en meer

Voor samenwerkingspartner Validators start een Facial Coding onderzoek op het gebied van TV- emoties op het NEXT neurolab op Test Centre Utrecht. Vanuit ons call centre in Almere houden we een telefonisch (VOIP) onderzoek naar servicebeleving namens Millward Brown Vermeer.

customer journey PostNL zelfservice

Voor PostNL gaan we opnieuw F2F® onderzoek uitvoeren op de zelfservice punten. De klantfeedback wordt op locatie verzameld tijdens het ervaringsmoment.

Uw proefproject

Face-to-face onderzoek, smaak & test labs, neuro research, online panels en zelf-interviewings. Onze nieuwe generatie onderzoeken (Impliciet en Expliciet) staan voor ongekende mogelijkheden op o.a. FMCG, food, retail, marcom, hospitality en mobility.

√ Van smaak, productvarianten, (om)verpakking, kleuren, displays, schapformule, reis- en verblijfservaring tot winkelbeleving, billboard, commercial, site, banners en apps.

√ Op één locatie, in alle vestigingen, onderweg van A naar B, of op onze zeven landelijk gespreide test centres. Welke mogelijkheden ziet u?

CONTACT

Bel vandaag voor uw proef, pilot of project.

Mobiel Centre Marktonderzoek
Harm Weber
tel. 036 531 46 04
harm.weber@mobielcentre.nl

 

Onbepaald