Sturen op Beleving

16 juli 2015

Nieuwe kernleden en werkbezoek stadshart
Sturen op Beleving is het platform van, voor en over belevingsonderzoek in Nederland. Sturen op Beleving wordt gevormd, gevoed en gevolgd door uiteenlopende organisaties uit de retail, FMCG, overheid, vervoer, projectontwikkeling, gemeenten en universiteiten.
 
Dit jaar focust Sturen op Beleving o.a. op de uitbreiding en versterking van de kerngroep. Onlangs zijn er bijvoorbeeld drie nieuwe kernleden welkom geheten: Daan Noordeloos (Manager Marketing & Customer Strategies Transavia.com), drs. Marjolein Mens (Manager Strategy & Research bij Efteling), drs. Nik Smit (Directeur Almere City Marketing en VVV Almere) en Rutger de Haan (Manager Marketing Research Praxis).
 
Onlangs kwam de stuurgroep bijeen voor een werkbezoek aan het stadshart van Almere. Een knooppunt van wonen, werken en winkelen. Hier werd gekeken naar de faciliteiten en de inrichting van de publieke ruimte op uitnodiging van de stad.

Dutch