Toonaangevend retailonderzoek • oktober 2017 - nr. 73

 

De juiste vragen en goed onderzoek leiden tot de oorzaken en oplossingen. Mobiel Centre Marktonderzoek en Validators introduceren een nieuw format voor retail onderzoek. Snel, trefzeker en scherp geprijsd.

VRAAGSTUKKEN

In ons retail onderzoek zijn er zes vooraf gedefinieerde probleemgebieden. Opvallendheid, prijsperceptie, voorkeuren, herkenbaarheid, communicatie-claims en receptuur.

IN DRIE STAPPEN RESULTAAT

Het nieuwe model biedt u razendsnel de insights. Eerst wordt het onbewuste gedrag van de consument geobserveerd aan de hand van intercept interviews in de fysieke omgeving (N = 150). Na analyse van de data wordt er met impliciete techniek gekeken naar de omvang van het probleem en de mogelijke oplossingen. Ideaal voor onder andere:

√ (re)packaging / design
√ schapposities
√ pull & push factoren
√ satisfiers
√ merkbeleving

Mobiel Centre Marktonderzoek en Validators brengen het beste onderzoek samen en zijn sparring partners vanaf 2015. Een slimme combinatie van high tech en high traffic die voor ongekende mogelijkheden staat. Klik hier voor meer informatie.

VERVOLG

U kunt uw retail onderzoek altijd verder brengen aan de hand van verbreding (landelijk spreiden), verdieping (inzoomen) en verrijking (koppelen).

CONTACT

Wilt u meer informatie of ideeën bespreken voor uw organisatie? Neem voor het nieuwe retail onderzoek contact op met:

Harm Weber
e-mail

Hanneke Sluijter
e-mail

Lid ESOMAR • MarktOnderzoekAssociatie • Research Keurmerkgroep
PvKO (Platform voor Klantgericht Ondernemen) • Floriade Business Club
ISO 9001:2008 • ISO 20252 • ISO 26362