Marktonderzoek, alle mogelijkheden • april 2016 - nr. 56

Mobiel Centre Test Centre Utrecht

ALTIJD À LA CARTE

Op dit moment combineren we in één onderzoek zowel het product bereiden als het proeven door de consument. Daarnaast is er bijvoorbeeld een food onderzoek waarin tegelijkertijd product- en verpakkingstests wordt ingezet. Alle combinaties zijn mogelijk, kijk hier voor de mogelijkheden.

ON THE SPOT

Deze week start een home-placement van zelfmedicatieproducten. De respondenten zijn volgens strikte selectiecriteria door ons gerekruteerd. Instore reclame awareness gaan we meten in retail vestigingen door heel het land: voor onze nieuwe klant André Media Group. Onderzoek ìn de customer journey.

OP SCHIPHOL

Grote metingen in shifts worden verzorgd in opdracht van het ministerie van Veiligheid en Justitie. Op Amsterdam Airport Schiphol heeft Mobiel Centre Marktonderzoek een eigen basis voor tal van (belevings)onderzoeken. Hier vindt deze maand o.a. een mixed-mode Parkeermonitor plaats.

Uiteraard feliciteren wij onze opdrachtgever Hans Martens (Market Research & Intelligence team Luchthaven Schiphol) met zijn MOA-nominatie als Bedrijfsonderzoeker van het Jaar!

CONTACT

Wilt u meer informatie, ideeën bespreken of eens sparren over de mogelijkheden voor uw organisatie?

Neem dan contact op met:

Harm Weber
e-mail

Hanneke Sluijter
e-mail

ISO 9001:2008 • ISO 20252 • ISO 26362        Bekijk presentatie op Slideshare                Bekijk meer op onze website

download de presentatie Test Centres