Beslissende insights • november 2016 - nr. 63

F2F® INTERVIEWS RECHTSPRAAK

In opdracht van SAMR te Leusden gaan wij in 2017 meer dan 2.500 interviews houden onder rechtzoekenden bij de Gerechtsinstellingen. Dit nieuwe en landelijk onderzoek op klantwaardering is ontwikkeld i.s.m. SAMR en wordt uitgevoerd met de interviewers, tablets en online dashboards van Mobiel Centre Marktonderzoek.

SCANNING EN DATA ENTRY

Onlangs is het Mentality® onderzoek afgerond voor Motivaction. Wij voeren dit complexe project al een aantal jaar uit. Ruim 1.100 respondenten deden mee aan het landelijk onderzoek. De schriftelijke vragenlijsten, zelfinvullingen na face-to-face recruitment aan huis, werden via scanning verwerkt en vervolgens gevalideerd. Neem ook contact met ons op voor innovatieve scanning en entry mogelijkheden.

METEN IN DE DAADWERKELIJKE OMGEVING

Op dit moment verzorgen onze teams veel instore onderzoeken. Steeds meer organisaties willen in de echte omgeving meten, zonder fancy tools en hoge kosten. Bijvoorbeeld op verkoop- en servicepunten. Dit kan snel, goed en budget-wise bij Mobiel Centre Marktonderzoek. Neem contact op met  Harm Weber, Hanneke Sluijter of Laurids Nissen. U kunt altijd met ons sparren over de kracht van meten op het moment van beleven.

CUSTOMER JOURNEY

Voor ACM (Almere City Marketing) zijn onze belevingsonderzoeken voor de Evenementenmonitor 2016 zojuist afgerond. Een jaar lang zijn o.a. sportevenementen, culturele festivals en grote publiekshappenings in kaart gebracht. Wij kijken terug op een geslaagde evenementenmonitor ACM 2016. En wij zijn trots om een bijdrage te mogen leveren aan de vernieuwende stad Almere.

ZKA Consultants & Planners heeft de data ontvangen van het onlangs uitgevoerde F2F® onderzoek onder de bezoekers van de Paardenmarkt Zuidlaren. Een bijzonder evenement met een jarenlange traditie. Ondanks de weersomstandigheden is de target ruimschoots behaald.

Ook de resultaten van de Dutch Design Week 2016 te Eindhoven zijn gepresenteerd in de vorm van heldere factsheets voor de Dutch Design Foundation. Gedurende het evenement zijn er op alle locaties face-to-face interviews m.b.v. tablets afgenomen onder de bezoekers. Doel was om op iedere locatie verspreid over de week voldoende completes te realiseren. Om een zo betrouwbaar mogelijk resultaat te behalen. Wij zien uit naar de volgende editie.

KLANTBELEVING

Voor partner Meet4research voeren wij momenteel een belevingsonderzoek uit. Op verschillende knooppunten in Groningen en Drenthe wordt de beleving van de reizigers nauwkeurig gemeten. Precies op de locatie waar verschillende reizigersstromen samenkomen (bus, auto, fiets, trein, etc.). De data van onze teams wordt door de specialisten van Meet4research vertaald naar heldere inzichten. Deze helpen de eindklant, OV-bureau Groningen Drenthe, om te sturen op de echte klantbeleving.

SMAAKONDERZOEK

En ook in de laatste maanden van het jaar vinden er nog diverse smaakonderzoeken plaats. Onder meer op het effect van zout- en suikerreductie en de smaakbeleving. Onze landelijk gespreide Test Centres, methoden en analyses zorgen altijd voor een beter beeld van de consument.

CONTACT

Wilt u meer weten over de mogelijkheden? Een specifiek onderzoek ontwikkelen? Bent u benieuwd naar onze innovaties en scherpe tarieven?

Neem dan contact op met:

Harm Weber
e-mail

Hanneke Sluijter
e-mail

       

ISO 9001:2008 • ISO 20252 • ISO 26362        Bekijk presentatie op Slideshare                Bekijk meer op onze website

download de presentatie Test Centres