Smaak-, product- en conceptonderzoek, op ìedere locatie

22 augustus 2016 09:59 | bron: foodpro

 

Zoekt u inzichten om te kunnen innoveren? Bij ons vinden food en retail merken altijd het juiste onderzoek op de juiste plaats. Onder uw klanten, maar ook onder passanten of shoppers met andere voorkeuren. Wij meten op drie (of meer) landelijk gespreide Test Centres. Maar er zijn nog véél meer mogelijkheden…

Uw eigen Testlab is heel dichtbij

Voor verschillende opdrachtgevers richten wij bijvoorbeeld een exclusief Testlab in. Dat kan bij ons in huis of op uw hoofdkantoor gerealiseerd worden. Om efficiënt en doorlopend te testen. Op smaak, receptuur, verpakking, bereiding, vergelijkend onderzoek en productverbetering.

Mobiel Centre verzorgt o.a. in opdracht van Jumbo Supermarkten de volledige Testlab service. Van de fysieke en gecontroleerde locatie-inrichting, respondentwerving/selectie, de uitvoering (blinde) producttesten tot aan het opleveren van de data in heldere factsheets.

√ U kunt met ons op elke plek/locatie marktonderzoek inzetten. Bij uw filialen, op gebruiksmomenten in de customer journey of thuis bij de consumenten. Lees meer over de mogelijkheden!

Overal Instore

Onze interviewteams staan klaar om bij u onderzoek uit te voeren. Op een aantal vestigingen, bij alle verkooppunten of bij uw pilot-store of uw nieuwe pick-up points. Praktisch instore onderzoek. Om te meten op het exacte moment van beleven. En in de echte, fysieke omgeving.

Face-to-face of zelfbediening

Instore marktonderzoek kan met interviewers die 1-op-1 gesprekken aangaan. Of aan de hand van feedbackzuilen: uw consument bevraagt dan zichzelf. Mobiel Centre Marktonderzoek is daarin toonaangevend. U beschikt als beslisser altijd automatisch over de juiste gegevens. Klik hier voor uw SELF-i.

In-home, fysiek of online

Voor home placements kunt u rekenen op de complete handling, logistiek en ondersteuning. Uw klant test en beoordeelt thuis de smaak, verpakking of bereiding. Al dan niet in combinatie met online marktonderzoek. Als ook u over een slim en ‘proven’ panel wilt beschikken, kies dan voor ZEYIO®: ons online consumentenpanel met circa 4.000 basisleden, face-to-face geworven.

Event-monitor

Voor diverse foodmerken, FMCG en retailers verzorgen we regelmatig consumer experience onderzoek tijdens branded beurzen, klantdagen, consumentenfestivals of publieksevenementen. U kunt rekenen op onze teams. Voor enquêtes, tellingen of het registreren het daadwerkelijke gedrag van uw klanten. Van de aankomst, aankoopkeuzes tot satisfiers en waardering. Ons trackrecord: Horecava, Vakantiebeurs, North Sea Jazz en nog véél meer events.

Uw pilot of proefproject

Wat zijn uw scores op klanttevredenheid, beleving en productinnovatie? U komt tot nieuwe inzichten aan de hand van onderzoek. Impliciet en expliciet. Fysiek, neuro en online. Wilt u meer weten over de mogelijkheden? En Right on the spot meten. Verken de mogelijkheden en neem contact met ons op.

 

Mobiel Centre Marktonderzoek, het grootste, onafhankelijke veldwerkbureau van Nederland. 

Almere • Breda • Eindhoven • Groningen • Hilversum • Schiphol • Utrecht

 

Mobiel Centre Marktonderzoek werkt o.a. in opdracht van:

FOOD

Coca-Cola, Remia, FrieslandCampina, Smilde Foods, Vezet, Nestlé, Intertaste, Van der Meulen, A-ware Bouter Cheese, Banketgroep, Sara Lee, Heineken, Struik, Johma, Continental Candy Industries en Hellema Hallum.

RETAIL

Albert Heijn, HEMA, NS Retail, Etos, MAKRO, Sligro, Schiphol Group, Die 2 Brüder en Jumbo.

Mobiel Centre Marktonderzoek
Het grootste, onafhankelijke veldwerkbureau van Nederland.
Almere • Breda • Eindhoven • Groningen • Hilversum • Schiphol • Utrecht
Hoofdkantoor Markerkant 1401 • 1314 AP • Almere Stad • The Netherlands
t. +31 (0)36 531 46 04 • www.mobielcentre.nl • info@mobielcentre.nl
ISO 9001:2008 • ISO 20252 • ISO 26362

 

Undefined