Onderzoek en inzicht gaan hand-in-hand

15 juli 2016 09:19 | bron: foodpro

 

Hoe wordt uw FMCG, food- of winkelconcept ervaren? De échte (klant)beleving onderzoeken wij in de customer journey. Op het moment van beleving: no bias. Indrukken worden niet vervormd, vergeten of nadien beïnvloed. Uw klanten kunnen iedere dag opnieuw antwoorden geven - waarop u kunt sturen. 

Duidelijke insights

Zowel in de retail, maar ook voor food producenten en grote exhibitors, biedt Mobiel Centre Marktonderzoek heldere resultaten. In rapportages die het mogelijk maken om direct in actie te komen op basis van de daadwerkelijke klantervaring. Pal voor het schap, bij uw service balie of in de koffiecorner.

Hoe is uw score precies?

Op smaak, gebruik, plaats, prijs en presentatie: kijk en vergelijk. U kunt zien hoe uw producten scoren en op welke aspecten ze wellicht beter kunnen presteren. Mobiel Centre heeft drie standaardrapportage formats - allemaal voor exact dezelfde prijs. Aan u de keus welke uw voorkeur geniet. Wilt u keiharde Factsheets, werkt uw team met Power Points of kiest u voor de geschreven rapportage? In deze rapportage is o.a. een lineaire regressie opgenomen. Hierdoor kunt u zien wat de invloed van de attributen is op het totaaloordeel.

+ Sensorische kaart

Voor onze smaaktests maakt een sensorische kaart altijd deel uit van onze standaardrapportages. Hierdoor kunt u bijvoorbeeld zien of een product als te zoet, niet zoet of precies zoet genoeg wordt ervaren en hoe de referenten hierop scoren.

Uw online dashboard

Dankzij onze ervaring voor het AMC, Schiphol, HEMA, AH to go, Praxis en Jaarbeurs kunnen wij bovendien unieke dashboards genereren. Deze ontwerpen en ontwikkelen we in eigen huis. Onze R&D bouwt en ontsluit tailor-made het meest geavanceerde instrumentarium voor u. Altijd met doelgerichte informatie. Om te sturen op het aankoopgedrag. Om de klanttevredenheid continu te bewaken. Maar ook om o.a. heel verfijnd in te zoomen.

Uw customer performance. 24/7 actueel in beeld. Internationaal, landelijk, per regio, op filiaalniveau, per afdelingen, teams tot aan uw medewerker.

Demo

Wilt u meer informatie of een presentatie over onze aanpak? Of wilt u voorbeeldrapportages ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

 

Mobiel Centre Marktonderzoek, het grootste, onafhankelijke veldwerkbureau van Nederland. 

Almere • Breda • Eindhoven • Groningen • Hilversum • Schiphol • Utrecht

 

Mobiel Centre Marktonderzoek werkt o.a. in opdracht van:

FOOD

Coca-Cola, Remia, FrieslandCampina, Smilde Foods, Vezet, Nestlé, Intertaste, Van der Meulen, A-ware Bouter Cheese, Banketgroep, Sara Lee, Heineken, Struik, Johma, Continental Candy Industries en Hellema Hallum.

RETAIL

Albert Heijn, HEMA, NS Retail, Etos, MAKRO, Sligro, Schiphol Group, Die 2 Brüder en Jumbo.

Mobiel Centre Marktonderzoek
Het grootste, onafhankelijke veldwerkbureau van Nederland.
Almere • Breda • Eindhoven • Groningen • Hilversum • Schiphol • Utrecht
Hoofdkantoor Markerkant 1401 • 1314 AP • Almere Stad • The Netherlands
t. +31 (0)36 531 46 04 • www.mobielcentre.nl • info@mobielcentre.nl
ISO 9001:2008 • ISO 20252 • ISO 26362

www.mobielcentre.nl

Undefined