highlights 2017

1 december 2017
Undefined

RETAIL MARKTONDERZOEK
in samenwerking met Validators

Wij presenteren een nieuw soort onderzoek, gericht op retailformules. Klik HIER voor meer informatie en een korte demo.

 
• Snel • Op het moment van beleven • Innovatie
 
-----------------------------------------------------------------------------------------

 

CITYHOSPITALITY MONITOR
stadsbeleving

Mobiel Centre lanceert i.s.m. Hotelschool The Hague binnenkort de Nationale Cityhospitality Monitor. Vertegenwoordigers van de grote (binnen-)steden maken dan kennis met de opzet van deze monitor en de eerste proefresultaten van de metingen in Almere, Den Haag, Eindhoven en Utrecht.

• Uniek • Stakeholders uit de (semi)publieke sector • toonaangevend onderzoek

 
-----------------------------------------------------------------------------------------

 

HIGH-END MARKTONDERZOEK
In de customer journey

Mobiel Centre pakt dit jaar weer flink uit met face-to-face interviews, smaak- en producttesten en andere vormen van marktonderzoek. In het veld, midden in uw doelgroep. Op zoek naar echte reacties over uw product, communicatie en/of dienstverlening.

U kunt meer informatie genereren én kosten besparen op uw onderzoek in de customer journey. Mede dankzij onze innovaties: SELF-i® en NEXT.
 
• Budget-wise • Op geavanceerde test centres • Of bij u op locatie
 
-----------------------------------------------------------------------------------------
 
LANCERING NEXT

Mix & Match marktonderzoek

NEXT combineert alle marktonderzoeksmogelijkheden. Face-to-face onderzoek + neuro research i.s.m. Validators. Op A-locatie test centres met continu respondenten.

• Combineer • Versnel • En sta altijd oog-in-oog met uw onderzoeksgroep.

Klik HIER voor meer informatie.

-----------------------------------------------------------------------------------------

LANCERING SELF-i®
Zelf-interviewing in een nieuw format

Hoe wordt uw product of dienst daadwerkelijk ervaren?
De échte (klant)beleving onderzoeken in de customer journey… dit kan direct. Met SELF-i®. Aan de hand van zelfinvulling door respondenten.
 
• Uw klanten vullen het zelf in • U krijgt direct feedback • Op elke plek in de customer journey
 
Klik HIER voor de SELF-i® presentatie.

Meer weten? Mail harm.weber@mobielcentre.nl

----------------------------------------------------------------------------------------